Wednesday, May 4, 2011

“We are each our own devil, and we make this world our hell” O.W.

Astăzi m-am gîndit care ar fi cea mai mare pedeapsă care ar putea să-mi fie atribuită în Iad, dacă tot să luăm în calcul posibilitatea să nimeresc acolo. Am ajuns la concluzia că nu există nimic mai crud decît reîncarnarea. Nu atît de simplu. Cu tot cu memoria mea de o viaţă, cu tot cu amintiri, gînduri nespuse şi nu oriunde, ci în preajma celor mai dragi oameni în ultimele lor clipe. Să vezi cum unul cîte unul se scurge prin preajma ta ca nisipul printre degete. M-aş simţi ca după o sticlă infinită, ca un cititor care cît nu ar încerca nu va putea intra/face parte din lumea la care atît de mult rîvneşte. Cred că este dur, să ai nevoie de ceva, să ai acel ceva, dar să nu-l poţi folosi. Ajungi la disperare, dar eu mai bine îndur o durere fizică, decît să mor emoţional.

No comments:

Post a Comment